Friday 27 January 2012

hello :3

hey,
saya natasha....
saiia 14 tahun..and saiia scull kat sm stella maris wif my friends...
i have new friends time saiia form 1....
first day kami masuk stella maris to....saiia betul2 segan nak masuk stella maris...
sbb saya tak biasa dgan sekolah baru....tpi bila dha dpt kwn bru kat stella...
makin hari makin selesa dgan sekolah to....
now saya dah form 2.... ada beberapa kwn saya dha pnda kelas.....
saya ada 1 orng kawan iaitu ANI MAISARAH my bebeh hahah....
dea nie terlalu awesome bagi kami time form 1... tpi skarang kami dah lain kelas..
ani masuk kelas yg ke 3 and saya masuk klas yg ke 4....
hahha....saya syg sgat kat ani maisarah nie..... coz apa2 masalah dea gan couple dea pasti dea gitau kami sekelas...
ani maisarah ni ketua kelas yg paling dope,funny,awesome,and pretty....hahaha


btw,bnyak agi yg nak d cerita kan.....nnti kita snbung k....
boi.........

No comments:

Post a Comment